Consumatorii din România au desemnat Paralela 45 cea mai de încredere agentie de turism în cadrul sondajului european Reader’s Digest Trusted Brand 2012.

Este al patrulea an consecutiv în care sondajul realizat printre cititorii Revistei Reader’s Digest situează Paralela 45 în vârful clasamentului mărcilor cu cea mai bună reputație în rândul consumatorilor.

Trusted Brands 2012, cel mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa este realizat de revista Reader’s Digest in 15 tari, printre care si Romania.

Clasamentul din 2012 arata că, mai mult decat ceilalti europeni, romanii sunt fideli marcilor care au reusit sa le castige increderea. Ocupantii locurilor intai isi consolideaza chiar pozitia de la un an la altul, inregistrand cresteri constante ale procentului de incredere din partea consumatorilor.

Studiul a fost realizat prin corespondenta, in perioada septembrie – noiembrie 2011, iar respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi ai Reader’s Digest.

Participantii la sondaj nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de „Calitate”, „Valoare excelenta”, „Imagine puternica”, „Intelegerea nevoilor clientilor” si „Responsabilitate sociala”.

Studiul s-a desfaşurat în 15 ţări europene:  Austria, Belgia, Croaţia, Elveţia, Finlanda, Franţa, Germania, Olanda, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, România, Rusia, Slovenia şi Suedia.

Paralela 45 este singura companie din industria de profil care a primit aceasta distinctie timp de patru ani consecutiv.

Prezenta de 22 ani in Romania, Paralela 45 se pozitioneaza ca unul din cei mai importanti jucatori din industria turismului. Detine o retea nationala formata din 35 agentii  cu peste 100 angajati.

Multumim clientilor nostri pentru increderea pe care ne-o acorda an dupa an la organizarea vacantelor lor!

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • twenty − 15 =